Ben je op zoek naar een volgende stap in je carrière? Wil jij je verder ontwikkelen op het gebied van salaris en roosterzaken, je bezighouden met het uitvoeren van salarisadministratie en roosterzaken en continu verbeteren? Is het voor jou een sport om tijdig de salarisverwerking van ruim 500 medewerkers te regelen en het roostersysteem up to date te houden in een dynamisch omgeving? Dan hebben wij de uitdaging voor jou! Wij zoeken een:
Medewerker salarisadministratie en roosterzaken (28-32 uur)
Wat ga je doen?
Als medewerker salarisadministratie en roosterzaken ben je voornamelijk bezig met data analyse voor controle, verwerking en uitvoeren van mutaties. Je controleert dagelijks mutaties en voert deze door. Daarnaast is het uitvoeren van controles in en het bewerken van rapportages uit het roosterpakket InPlanning een belangrijk onderdeel van je functie. Ook verwerk je ziekmeldingen in diverse systemen en lever je gegevens aan t.b.v. facturatie.
Je bent iemand die graag wil leren. Samen werken wij aan je ontwikkeling om uiteindelijk een specialist te worden in dit vakgebied. Je gaat op zoek naar verbeteringen in de werkprocessen en werkt hierin samen met de medewerkers binnen de afdeling Economische administratieve dienst (EAD) en Roosterzaken.
Wat breng je mee?
Voor deze functie is een kritische blik en liefde voor cijfers erg belangrijk. Om je werk goed te kunnen uitvoeren stap jij gemakkelijk op je collega’s af. Is er iets onduidelijk? Dan heb jij voldoende lef om door te vragen en doet suggesties voor verbetering in processen. Je houdt van samenwerken, geeft feedback en staat open om feedback te ontvangen. Je bent integer, werkt gestructureerd en bent analytisch sterk.
Verder vragen wij:
Wat bieden wij?
We bieden een afwisselende functie voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, zowel op inhoud als op persoonlijk vlak. Er wordt ruimte en vrijheid geboden in je werk en er zijn diverse projecten waar jij onderdeel van kan uitmaken. Daarnaast hebben wij een open, informele sfeer en een leuk team dat voor je klaar staat.
Verder bieden wij:
Wie zijn wij?
UMCG Ambulancezorg zorgt er in Drenthe en een deel van Friesland samen met ketenpartners voor dat iedereen, altijd en overal de beste zorg krijgt. Wij zijn hierin toonaangevend en vernieuwend en stellen de patiënt centraal. Door te investeren in de kwaliteit van mensen, materiaal, werkprocessen en samenwerking, organiseren we optimale zorg rond de patiënt; nu en in de toekomst. UMCG Ambulancezorg heeft geen winstoogmerk. Een positief bedrijfsresultaat wordt ingezet om de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren.
Enthousiast? Solliciteer direct via deze link!
Wil je meer informatie of heb je een vraag over deze vacature. Neem contact op met Leo Dijk, financial controller, via telefoonnummer 06-46040536 of per email l.dijk@rav.nl. Mocht je vragen hebben over de procedure dan kun je contact opnemen met Personeelszaken via telefoonnummer 088-1166130 of per email personeelszaken@rav.nl.
PS Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.